Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Życzenia Wielkanocne 2014

 

Rozlicz PIT 2013


Wypełnij PIT

I Ty możesz wesprzeć Dzieci - Podopiecznych Fundacji "ANIMUS" przekazując nam 1% swojego podatku.

Teraz to takie proste!

Rozlicz swój podatek naszym programem!

Pobierz Program PIT na komputer lub wypełnij PIT w wersji on-line.


 

 

Ogłoszenie wyników zbiórki publicznej

1 procent

Fundacja ”ANIMUS” z siedzibą w Wilkowie Osiedlu przy ul. Kopernika 7, 59-500 Złotoryja KRS 0000315596 na podstawie decyzji Starosty Powiatu Złotoryjskiego Nr OS/5311/01/2013 z dnia 01.07.2013 r. w dniach od 01.07.2013 r. do 31.12.2013 r. przeprowadziła zbiórkę publiczną, w wyniku której zebrano łącznie 11.687,68 (słownie: jedenaście tysięcy sześćset osiemdziesiąt siedem złotych 68/100).

Na całkowity dochód ze zbiórki złożyły się:

  • 7.307,68 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta siedem złotych 68/100) tytułem zbierania ofiar do puszek kwestarskich w dniu 14.08.2013 r. podczas akcji charytatywnej „Fundacja ANIMUS i Gwiazdy Dzieciom”;
  • 4.380,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt złotych) tytułem dobrowolnych wpłat na wyodrębnione konto bankowe: 93 1020 3017 0000 2602 0317 5262.

Fundacja nie poniosła żadnych kosztów w związku z organizacją i przeprowadzeniem zbiórki publicznej.

Całość zebranych środków została przeznaczona na cele zdrowotne dla osób niepełnosprawnych – podopiecznych Fundacji ”ANIMUS” tj. Kasi Misaczek, Klaudii Plesowicz, Wiktorii Franczak oraz Izy Handor (m.in. na rehabilitację, zajęcia logopedyczne, terapię taktykalną, muzykoterapię).

Wszystkim darczyńcom, wolontariuszom oraz osobom zaangażowanym w promowanie zbiórki podczas akcji charytatywnej „Fundacja ANIMUS i Gwiazdy Dzieciom” serdecznie dziękujemy!

 

 

Gwiazdy dzieciom

 

 

 

Świąteczna zbiórka żywności

 1 procent

FUNDACJA ANIMUS DZIĘKUJE ZA SETKI PODAROWANYCH POSIŁKÓW I ZAPRASZA DO ŚWIĄTECZNEJ ZBIÓRKI ŻYWNOŚCI W DNIACH 29.11.2013 – 01.12.2013

Po raz kolejny Fundacja ANIMUS Organizacja Pożytku Publicznego postanowiła zatroszczyć się o najbardziej potrzebujących mieszkańców województwa dolnośląskiego.

W dniach 4 - 5 października 2013 r. Bank Żywności w Jaworze jako organizator, wraz z Fundacją ANIMUS przygotowali akcję „Podziel się posiłkiem” na terenie Złotoryi oraz Jeleniej Góry.


Dzięki uprzejmości supermarketów Stokrotka i Biedronka na terenie Złotoryi udało się zebrać 915 kg żywności! Podopieczni tj. 142 osoby w tym 109 dzieci z Powiatu Złotoryjskiego otrzymało pomoc w postaci paczek żywnościowych.

Z kolei na terenie Jeleniej Góry zebraliśmy w supermarketach Tesco i Biedronka: 852 kg żywności i dzięki temu 126 osób w tym 76 dzieci otrzymało paczki. Ponad półtorej tony produktów spożywczych trafiło do naszych koszy, abyśmy mogli rozdać je rodzinom najbardziej potrzebującym.

Serdecznie dziękujemy za udział i pomoc w przygotowaniu akcji „Podziel się posiłkiem” koordynatorom: Annie Bieleckiej-Woźniak z Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi, Paulinie Bajowskiej, a także Pani Ewie Miara Komendantce Hufca w Złotoryi, Damianowi Traczyk oraz wolontariuszom, kierownikom i pracownikom supermarketów – wszystkim i każdemu z osobna. Dzięki Państwa otwartym sercom, akcja zakończyła się tak dużym sukcesem!

Już niebawem do naszych domów zawita bożonarodzeniowe światełko, zapowiedź narodzin Jezusa. W uroczystym nastroju, w gronie rodzinnym zasiądziemy do stołów aby podzielić się opłatkiem. Tego dnia liczy się przede wszystkim rodzina, jednak nie wszyscy będą mogli w pełni cieszyć się atmosferą świąt.

Dlatego serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w „Świątecznej zabiórce żywności” w dniach 30.11.2013 r. - 01.12.2013 r. w supermarketach Biedronka, Stokrotka. Będziemy na Państwa czekać razem z naszymi wolontariuszami, bo dzięki miłości i dobroci można pokonać wszystkie bariery!

Fundacja ANIMUS z serca DZIĘKUJE!.

Przekazałeś nam już 1% podatku?

KRS 0000315596

 

____________________

DARCZYŃCY

_____________________